Een lanceringsmoment is alles, vraag het aan Apple.
Hoe zorg je ervoor dat een nieuw idee zoveel mogelijk aandacht krijgt? 
In eerste instantie legden we het verband met 21-12-12, het Maya moment waarop de wereld zou vergaan. Nou zijn er gelukkig heel veel redenen om dat niet serieus te nemen. Naast het einde dus een nieuw begin, wellicht de reden waarom velen op die (vrij)dag liever met kerstvakantie gaan. In competitie met kerstfiles wil niemand…als je aan change management doet moet je wel de omstandigheden naar je hand zetten.
En wat is er dan een mooier moment dan 12-12-12? Een unieke datum, waarop ongetwijfeld ook veel trouwerijen gaan plaatsvinden.

Een gelofte met elkaar afleggen, alsof het niks is. Maar zo zou je CHANGE in Business ook kunnen zien. Elkaar beloven de komende 7 jaar Nederland een andere smoel te geven.
Zodat we op 20-2-20 als we de balans opmaken met elkaar elkaar tevreden kunnen aankijken en trots kunnen zijn op het resultaat!