In het zaken doen worden we geconfronteerd met negatief denken. De negatieve spiraal wordt keer op keer bevestigd, terwijl er kansen genoeg liggen om je te onderscheiden en te zorgen voor continuïteit van je organisatie.
We lijken aan het einde van ons vertrouwde zakelijke alfabet te zijn gekomen. We blijven hangen bij de ‘Z’ van zeiken, zaniken, zeveren, zeuren, zuigen en zielig doen. Het is oh zo makkelijk om een ander of ‘de markt’ de schuld te geven. Lekker stil blijven zitten en elkaar bevestigen dat het slecht gaat en het dus geen zin heeft ook maar een vinger te verroeren.
CHANGE in Business wil een aanzet geven om de ‘A’ van Aanpak en Aandacht inhoud te geven als onderdeel van een nieuw zakelijk alfabet dat zonder twijfel ook de ‘Z’ van Ziel zal bevatten (binden en verbinden met klanten, partners en personeel).

We weten dat positief zaken doen tot veel betere resultaten leidt en ervoor zorgt dat we sneller problemen overwinnen door ze aan te pakken als een uitdaging en iedereen in het bedrijf te motiveren er de schouders onder te zetten.
Bij CHANGE in Business draait het erop om met elkaar een platform neer te zetten waarin we met elkaar onze ervaringen kunnen delen en die kunnen omzetten in lessen in plaats van frustraties en belemmeringen.
Van ‘Z’ naar de nieuwe ‘A’, ook zonder App.